Aplikacja Mobilna dla Handlowców

Jak reklamować tradycyjny biznes?

Jak reklamować tradycyjny biznes?

Post by relatedRelated post

Choć mój blog traktuje głównie o biznesie internetowym i na co dzień nie mam zbyt wiele do czynienia z biznesem stacjonarnym (tradycyjnym), to w tym wpisie postaram się odpowiedzieć na pytanie, które zostało zadane przez czytelniczkę bloga.

Brzmiało ono mniej więcej tak: Jak zareklamować nowo otwarty biznes stacjonarny (offline)?

Gdyby chodziło o biznes internetowy to bez przeszkód podałbym szereg metod, które stosuję lub stosowałem do tej pory w moich działaniach biznesowych. W biznesie tradycyjnym nie mam tak wielkiego doświadczenia, ale to co wiem i jaką wiedzę zgłębiłem w tym temacie, postaram się przekazać w tym wpisie.

Czytelniczka otrzymała ode mnie kilka wskazówek, które z powodzeniem może stosować i które mam nadzieję pomogą jej rozreklamować biznes.

Lubię konkretne i krótkie wpisy, gdzie podaje się samo „mięcho” bez nabijania liczby słów w tekście. Dlatego też na moim blogu nie ma zbyt wielu długich wpisów, a te które są, to po prostu czysty konkret bez zbędnego gadania. Tak więc lecimy.

Ulotki

Ulotki rozdawane w ruchliwych miejscach (nikt z przechodniów ich nie lubi, ale są bardzo skuteczne, co potwierdzają opinie np. szkół językowych, które rozdają takie ulotki w miastach – sam czytałem takie opinie właścicieli takich obiektów).

Radio i internet

Reklama w lokalnym radiu lub portalu internetowym – każdy region, powiat cz też miasto ma swoje lokalne media, które warto wykorzystać, czy to w formie kilkunastosekundowej reklamy czy banera na portalu internetowym lub też po prostu zwykłej oferty w serwisie ogłoszeniowym.

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany w prasie lokalnej lub portalu internetowym – artykuł taki to lepsze rozwiązanie niż reklama, gdyż przekazuje także wiedzę, oprócz samej reklamy firmy. Content/article marketing jest bardzo skuteczny.

Gdy danemu użytkownikowi opiszemy np., że pomarańcze są bardzo zdrowymi owocami, podamy fakty naukowe, do tego atrakcyjne zdjęcie pomarańczy i obok tego oferta pomarańczy w promocji, to jest większe prawdopodobieństwo, że ktoś się skusi i zakupi dany produkt.

 

About